2010. április 30., péntek

Briginek...

...az út most ketté ágazik, sok minden változik, hát ég Veled, nehéz lesz Nélküled...


Elment...elballagott...ott hagyott....Ma volt a ballagás és Brigi elment....Igen kibékültünk és nagyon jó volt az utolsó 2 nap......főleg a szerenád...sírtunk...és olyan rossz,hogy elmegy.. hiába veszekedtünk folyton az utóbbi időben..nagyon szeretem....és hiányozni fog...de jönni fog hozzám,mert különben szólok Kincsesnek....xd...És velem is elfog jönni vásárolni,nem csak sanyival....

Tegnap voltunk virágot lopni..tök jó volt....Brigi,Timi meg én..és taliztam a Brigi bátyjával Tibivel,aki eszméletlen jó arc...tiszta hülye....xd....és annyira,de annyira tetszik a tattoja...főleg a félig kész...:P:P:P Aztán taliztunk a berényi rokonaimmal..és olyan édess unokatesóm....:P:P

Holnap mennem kéne ballagásra,de kb 5kor szóltak du. és én így nem mek...nem vettem semmi ajándékot..anélkül meg nem állíthatok be,az gááááááááááz.....elvileg már 2szer is elküldte a meghívást MSN-en azonnali üziben,de én már 2 hete nem neteztem...szal ez van..am meg ingyen beszélünk egymás között....szal....nah mind1.....tök szar meg minden...mivel mindenki ott lesz...csak én nem.... De ez van..én mindig is kitűntem az ifiből..és ez van,így a jó....különleges vagyok...ennyih

Most mek...PUSZIKÁCSKAH

2 megjegyzés: