2010. április 18., vasárnap

Szalonnasütés...

Tegnap du. elmentem a gyülibe...szokásomhoz híven..megint késtem...:S...nah mind1....bementem vagy csak félig,mert Timivel beszélgettem...szal így csak a végére értem be..:P....nah mind1...aztán a végén kitaláltuk,hogy süssünk szalonnát,de hát már tök késő volt,meg nem is volt semmi cucc,így áttettük mára......aztán hazajöttem,neteztem egy csomót aztán aludtam...
Ma voltam Anettal görizni,aztán elmentünk Mónihoz,mejd Mónival lejöttünk hozzánk,mert én görivel voltam....aztán aztánaztán....visszamentünk a gyülibe,mert ott volt a szalonnasütés....tök jó volt....tökre jól éreztem magam...Vagyis addig amíg nem történt meg...az az eset...hogy....nagyban sütöm a szalonnát...és egyszer csak POTTY....és a kezmre POTTYANT egy nagy adag madárszar....magyarul leszart egy madár....hááát azt hittem elbőgöm magam....Oli meg csak röhögöttt...Tiszta gáz volt...nah mind1....ezt leszámítva tök jó volt...Tök gáz hogy holnap tök korán kell kellni,mert reggel mek vissza...és így kellnem kell már fél5kor...nah mind1....

Pussszannntáshhh

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése