2010. április 15., csütörtök

A mai napom....:)

Timi,a szobatársam tök hiszékeny...szal mindent de télleg mindent elhisz amit mondok neki...pl múltkor elhitte,hogy a büféből elvitték a tévét...xd...vagy hogy a fizikából..a B az a bivalykeselyű....és olyan vicces....de mikor azt látom,h télleg elhiszi,akk kicsit sajnálom...de nah....nemtom miért de jólesik....háááát ajhhh....olyan kis izé vok,tom...de ez van...szeretem....:P

Ma voltam az AVON csomagomért..és rájöttem,hogy tökre nem éri meg avonozni,mert tök sokat rendelek magamnak és így semmi hasznom nincs...sőőőt...most is elvileg az egészen lett kemény 1500 FT hasznom...de be kell fizetnek a saját cuccaimért 3mat szal semmi haszon nincs rajta...tiszta gagyi az egész... Nah mind1. Mikor mentem Brigivel a csomagért úgyvolt,hogy elmegyünk a kínaiba...mert venni akarok 1 kabátfélét...:)...csak Brigi előbb elment a postára...aztán mikor ő végzett elindult vissza...szal nem mentünk kínaiba,mert oda én szerettem volna menni...elvileg nem hallotta...pedig tuti hallotta..nah mind1....aztán közölte,hogy ő nem szeret velem vásárolni,mert sokáig vok bent..nah erről is annyit,hogy mielőtt nem volt Sanyi azelőtt mindig együtt mentünk vásárolni,de már még nem is szeret velem menni sehova...háát bazz akk mi a faszért áll még velem szóba....mostmár tisztára kiborít...egyszer olyan mintha a régi lenne,de aztán jön vissza a SanyiutániBrigi szal egy pöcs lesz....töm hogy olvasni fogja,márcsak azért is mert tudja,hogy írok a blogomba róla...szal nah mind1... Ma én tök normális voltam vele...de erre ő köcsögösködött...szal tisztára nem lehet rajta elmenni...tuti menstruál....

Nah mind1...most meg írnom kell hülye törire valami kis előadást az egyik aradi vértanű közül...hááát én Kiss Ernőt választottam....nah most mek...

Pusszantásh...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése