2010. május 22., szombat

.......

Ajh...azt hiszem meg vagyok fázva...tök szar....mind1,majd keresek vmi gyógyszert....Timi szerint abban profi vok...:S.....xd...
Am csak úgy mellékesen....1., a kicsit korábbi postomban nem írtam nevet---> tehát szinte senki nem tudja kikről van szó...
3., én nem haragszok rá,csak kibaszott szarul esett...
4., nem voltam bunkó,mert ha bunkó lettem volna nem így írtam volna le,hanem kicsit nyersebben....de mind1....
Különben is úgytudom,hogy a blogomba leírhatom a véleményemet....

Mind1...most megyek....
Puszónyuszó

6 megjegyzés:

  1. Igazad van!(Kivételesen XD) Teljesen igaz, amit írtál! Nevetve közölni, hogy részvétem...meg az sms... nah mind1.
    Brigi

    VálaszTörlés
  2. Háát jah...am kihagytam a 2es pontot....

    VálaszTörlés
  3. én vok a hülye vagy tényleg nincs 2es pont????? xDDDDD

    VálaszTörlés
  4. SzandyKKah nem tud számolni :D
    Am nem az a lényeg...
    B

    VálaszTörlés
  5. egyszerre írtam azzal a dilissel komit?? ááááááááááááááááááá :)

    VálaszTörlés
  6. Azta...tényleg pont egyszerre írtunk komit....xd

    VálaszTörlés