2010. május 15., szombat

Miért, miért???...:'(:'(:'(:'(

Miért történik ez? Miért? Miért mennek el azok akiket szeretünk? És miért szenvednek előtte olyan sokat? Miért van ez? Fáj....Nagyon.... Ha valakit nagyon szeretsz és egyik pillanatról a másikra elveszíted az rettentően fáj...ha tudod,hogy többé nem jön vissza...többé nem foghatod meg a kezét és nem ölelheted át...nem beszélgethetsz vele.... Tudom,hogy elment,de nem tudom elfogadni.... nem értem miért történik ez. Tudom,hogy így már nem fáj neki,de miért hagyott itt minket? Miért?
Senki nem hal meg igazán,amíg emlékszünk rá.....
Nyugodj békében déditata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:'(:'(:'(:'(:'(

6 megjegyzés:

  1. "Az igaz barát válla nedves a könnyeidtől"...s ott van veled, ha fáj a szíved!
    Brigi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,hogy vagy nekem.....

    VálaszTörlés
  3. annyira de annyira sajnálom :( őszinte részvétem......

    VálaszTörlés
  4. Őszinte részvétem!!!! nagyon sajnálom!!! :(..

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm....:( Én is...:S

    VálaszTörlés