2010. május 30., vasárnap

Nincs a gépnél.....

Ha MSN-re ezt írom ki....az TALÁN.....azért van,mert nem vagyok a gépnél....vagyis vagy kint vok az utcán vagy erre-arra, vagy épp kajálok,vagy filmet nézek vagy a fene tudja mit csinálok valahol...de nem a gép előtt....
Hogy miért írom ezt?....Mert van 1-2 olyan személy aki ezt nem bírja felfogni....pl. egyik "barátnőm".... Múltkor rámírt,mikor kint voltam....ergó, nem válaszoltam neki...erre ő letiltott az msn-jéről,hogy én milyen bunkó vagyok,mert nem vagyok képes neki válaszolni....háááát debasszamármeg.....hogy az anyámba válaszoljak....aztán tegnap taliztam vele,mert itt lakik az utcánka....és.....nem köszön...hááát szopjon le...és menjen a büdös picsába....

Mind1.....nah mek...pakolok....koli.....:S:S:S....
Puszantáááásh

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése