2010. május 19., szerda

Olyan idegesítőek az emberek....

Tegnap volt a temetés....esett az eső...tisztára megfáztam....és kiakadtam...az emberek viselkedésén.... Pl. ott állunk már és kapok egy sms-t az állítólagos barátnőmtől,hogy: Háát bocs,de nemtok menni,sorry....ez olyan mintha kb azt írta volna h nemmekbazdmeg! Mind1...az utóbbi időben nemtom mi a szar baja van velem,de kerül....és ezt tökre mindenki észre veszi....aztán meg a másik....temetés után odajön egy személy,elkezd tökre vigyorogni és közli,hogy részvétem....Brigivel egymásra néztünk és tökre kiadkadtunk...hááát sztünk is qva vicces egy temetés....mind1...furcsák és .... az emberek.... Am igen, Brigi itt volt velem....hááát ő egy LB.....:)
Most meg nemsokára mek vissza a koliaba...Timiék is most mentek el...kész vicc volt,h elérték a buszt....de mind1....
Nah most mek....pussza

6 megjegyzés:

  1. hát vannak akikben semmi együttérzés nincs, elég gáz :S

    VálaszTörlés
  2. Háát jah...igazad van....most én is rájöttem..de tényleg eddig azt hittem hogy a 'tökjóbarátnő' kategóriába tartozik....

    VálaszTörlés
  3. "Ott leszek melletted én mindig, meglásd!
    Egy igaz testvér az hű marad egy életen át
    A tejben, a vajban, a trében, a bajban
    Emlékezz rá ott leszek én
    Ha az ördög a szíved, a lelked akarja
    Meglátod majd, ott leszek én!" :)
    LBD

    VálaszTörlés
  4. <3....szercsi van.....:) BBF

    VálaszTörlés
  5. BBF?? Az meg mi? :D
    Brigi

    VálaszTörlés
  6. Szerintem nem volt olyan vicces,a buszhoz való sietés!!:)

    VálaszTörlés