2010. június 10., csütörtök

Cipővásárlás....xd

Most voltam Timivel vásárolni....cipőt akartam,de nem kaptam,de azért ez nem volt olyan egyszerű cipővásárlás.....xd....szl...néztük a cipőket a kínaiba,mikor odajön a kínai csaj,hogy segít....ok...-hozott cipőt,meg minden,de mikor vettem fel,nem jött fel a hülye cipzár...erre a nőci elkezdte rángatni....nagy nehezen feljött...de nagyon gáz volt a cipő....mármint nagyon gázul állta...monodm nem jó..és levettem...vagyis csak akartam,mert a buzi cipzár beragadt....visszajön a nő...kérdi,h jó-e...Timi megszólal.... -Még az első se jön le a lábáról.... pedig már ketten próbáltuk.... aztán a csaj elkezdte tépni rángatni...mire nagynehezen lejött.....xd....hááát tiszta vicces volt...:P:P:P:P De nem lett cipőm...pedig tegnap vettem egy bazi jó gatyát,egy bazi jó felsővel....
Nah mind1
Bazi meleg van.....és bazi büdös van itt a teremben...:S....és buzi rakottKÁPOSZTA lesz a vacsi...és asszem nem eszek...
Jah És lehet nekem gratulálni,mert 5 tantárgyból javítottam.......Igen.....köszönöm...xdxdxd....

Puszónyuszó...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése