2010. június 16., szerda

Elázós, hajbegöndörödős, jégkrémelhagyós, hajlevágós, buszlekésős és jó nap...xd

Ma reggel Kittivel bementünk Csabára...1. elmentünk Brigi elé a Centerhez,mert hozta nekem a lapokat a suliból,amiket én elfelejtettem(köszi Brigitttttttaaa). Ott sétálunk A sétálóutcán és egyszer elkezd dörögni,villámlani meg minden ,de nagyon durván....gyorsan bementünk a centerbe,de kicsit eláztunk...annnyira esett....szakadt...szinte felhőszakadás volt...és odalett a szép egyenes hajacskámnak.....:S...Aztán mikor kicsit csillapodott lementünk Timiékhez (kitti nővéréékhez) de addig is jól eláztunk...Az én öltözékem ebben az esőben: lila pántnélküli top...fehér tök rövid gatya...fehér flip-flop.....fasssszzzzaaaa....nem néztem ki ágrólszakadt idiótának....xd mindegy....aztán mikor elállt az eső elmentünk Timiékkel az Oázisba meg a Lidl-be...vettem jégkrémet,de sietni kellett,mert Lali,a fodrászom már ott volt Timiék előtt..és így a bicajon ettem....jah és Albert vitt engem...és egyszer csak 1 nagy potty...és elszállt a jégkrémem....:S:S:S....pedig olyan finom volt...mind1....aztán Lali megcsinálta tök faszántosra a fejem...aztán indultunk vissza haza...de véletlen lekéstünk 3 buszt....xd....a 4.-el jöttünk csak el...2re kellett volna menni Istvánékhoz pizzázni...de 5-re értünk haza,szal nem mentünk...nah ebből megint az lesz,hogy Kitti én miattam nem tudott elmenni....de leszarom,én már megszoktam,hogy ha itt az ifiben történik valami az csal miattam lehet....és az ifire visszatérve...attól hogy mindig én vagyok a köcsög...nekem nem szól soha senki,hogy mit csinálnak,vagy mit lesz a program....most is csak azért szóltak, mert Oli megtudta,hogy ki vagyok ezen akadva...am meg nemérdekel...tudom hogy az a bajuk,hogy még eljárok bulizni,néha iszok, meg a pasik...és???? Jó hogy nem majd 70éves koromba azon fogok elmélkedni,hogy mi lett volna....milyen lehetett volna.... biztos nem...ha ez nekik nem tetszik leszaroom... Am meg külön-külön mindenkit szeretek,mindenkivel jóban vagyok,csak mikor felmerül az ifi...engem kizárnak....szal ez nekem rosszul esik....de nem érdekel mostmár....de akinek nem tetszik valami az le...hat vagy kussban maradhat.....:D

Puszónyuszó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése