2010. június 5., szombat

A mai kalandjaim....xd...a sár birodalmában...:P

Ma reggel 7után kelltem,mert mentünk Alex ovis ballagására....(Alex, Istvánnak az öccse) Hááát mivel Olira kellett várnunk ezért,késtünk 1 röpke órát....xd Aztán elmentünk az ebédre is,ami tök finom volt...meg ott volt a fél ifi...és játszottunk...játszottunk olyan játékot,hogy körbe kell állni...becsukod a szemed és megfogod valaki kezét...aztán ki kell gubancolni..úgy hogy egy kör legyen az eredmény...így lehet hülyén hangzik,de nagyon jó,izgalmas és nehéz játék....xd Aztán hazajöttem..és elmentem a gyülibe,de csak egy kicsit...mondjuk ott is késtem vagy másfél órát,de akkor is ott voltam....:PAztán Kittivel megbeszéltük, hogy elmegyünk bicajozni....xd

Először lementünk Kittiékhez,ahol ettünk rizskókot...nagyon finom volt...aztán indultunk...nagyon-nagyon messzire mentünk...a határban....xd...megnéztünk olyan helyeket, amikről még életemben nem hallottam....:)....volt valami hatalmas tó vagy homokbánya...akkor van Kígyósnak pálinkafőzdéje..hááát ezt se tudtam...aztán eltévedtünk...hatalmas sár volt..és nagyon nehéz volt menni....elmentünk 1 tök nagy erdő mellett is...aztán az úton,amin haza kellett volna jönni 1 csomó nagy kutya állt,ezért elmentünk a hosszabb útra..és eltévedtünk....nagy nehezen kitaláltunk...mikor rátaláltunk a jó útra mondom Kittinek: Te,ez nem borsóföld....xd....lopjunk márrr....és elkezdtük lopni a borsót....xd...háát lesz egy adag levesre való holnapra....xd Tiszta jó.....de psssszzzttttt!!! el ne mondjátok senkinek...xdxdxdxd
Hááát úgy röviden ez történt velem....xd
Íme néhány kép az utunkról.....xd



Ez a szőlőskert...ezzel szemben van a pálinkafőzde...xd


Egy ici-pici lyuk....xd

Háát kb így nézett ki az út...végig....xd

És végül...a csodálatos naplementénk...xd

1 megjegyzés:

  1. Legközelebb szolj ha mennni akartok a határba mert akkor elkisérlek h ne tévedjetek el:)xD Amugy én soha nem tévedtem el:) Meg jo hogy nem találkoztatok a harapós kutyákkal.Nah puszi

    VálaszTörlés