2010. június 28., hétfő

Még 2 nap!!!!

Még 2 nap...és szörnyű dolog fog történni.....19 éves leszek.....ami gáááz....

Mostanában alig írtam....szinte sosem voltam itthon...mindig volt valami program az ifivel....tök jó volt....előtte meg Istee volt itt és az még jobb volt...:)....Nah mind1...szal tegnapelőtt filmeztünk, a Villámtolvajt néztük meg...sztem tök jó film....előtte meg a New Moon-t....tegnap meg társasoztunk....meg egy csomót csocsózunk...:)....már tisztára belerázódom...xd....

Menni kéne dolgozni valahova...de nem tudom hová.....szívás.....mind1.

Tök durva 5 nap múlva megyek Londonba és még tökre nem is készülök...még pénzt se váltottam meg nincs olyan konnektorbe bedugós valamim....tök szar....mind1..majd lesz valahogy....

Most mentem...kajálni...
puszónyuszó

2 megjegyzés:

  1. mit csinálsz Londonba? *-*

    VálaszTörlés
  2. Nyaralás...vagyis inkább osztálykirándulás....szal kötelező lesz 5napig nyelviskolába menni....:S...de azééért csak jó lesz...:P...mert lesz több jó program is...:)

    VálaszTörlés