2010. július 13., kedd

A londoni út!!!!!!!!!

LONDON LONDON!!!!!!!!!!!!

Hááát azt hiszem ez 1 kicsit hosszabb post lesz,mint amilyeneket szoktam írni!


Szombat délután mentem be a koliba...1 7ágyas szobát kaptunk,amiben kb 11en voltunk...foglaltam magamnak ágyat,de aztán 4en osztoztunk rajta...nem aludtunk semmit...hajnali 1kor indultunk...és hááát innen kezdem mesélni...:):))))

Vasárnap: Ferihegyre kb 4re értünk fel..és 6kor indult a gépünk...ugye kellett 1 csomó idő,mire leadtuk a csomagokat,meg mire átnéztek minket...igen..mikor át kellett menni azon az átvilágításon besípoltam...már levettem mindent ami lehetett,de még mindig,akkor odaállítottak, szét kellett tennem a lábam,felemelnem a kezem és végigmotoztak...még a gatyámba is belenyultak..aztán kb 5 perc után rájöttek,hogy a gatyámnak a seggén vann egy valami szar,és az sípol be...:S. A repülés nagyon jó volt,ablak mellett ültem....hamar megérkeztünk 8kor már ott is voltunk...ott 1 órával korábban van,mint nálunk.
Aztán sétáltunk tök sokat...várost néztünk..elmentünk a Természettudományi Múzeumba,ami nem valami érdekes, majd délután visszamentünk,mikor már mindenki hulla volt és elfoglaltuk a szállást...hatalmas ágy, mágnes kártya, saját fürdőkád és 700 csatorna tv-ben..nagyon szuper volt...vacsi és fürdés után kb 2 perccel aludtam...:)

Hétfő: 6-kor kellett kellni és 7.30-kor lent talizni,mert ugye 9kor kezdődött a nyelv iskola, hááát én reggel felkelltem ráméztem a telefonra és azt láttam,hogy 7:40 van......elkezdtem Timinek ordítani,hogy elkéstünk..és kb 2 perc alatt felöltöztünk és lementünk..persze ekkor már 35ember várt ránk...:S:S..kicsit késtünk a suliból...én a hülyékhez kerültem, de ott legalább okos voltam...:D:D..az órán csak 1szer aludtam el,de akkor is hamar felkelltem,mert a nehéz fejem leesett és egy hatalmas koppanással lestukkoltam a padot....xd..
Délután a Tower of Londonhoz mentünk, felsétáltunk a Tower Bridge-re és megnéztük a Big Bent...a vacsi a híres angol Fish and chips volt....

Kedd: a nyelvsuli után a Westminster Abbey-t néztük meg,ahol sikeresen beégtem bnőmmel,mert mikor beakartunk menni és elkérték a TICKET-et,mi odaadtuk nekik a prospektust,amit ofő adott,mert nem volt jegyünk...xd...szegény nő csak néz.és azt kérdezte,hogy hol a jegy...aztán elővettem a profi angol tudásomat és bemehettünk...xd... Ezután mentünk a London Eye-ra,hol kb 2 órás volt a sor...megérte...gyönyörű volt a kilátás...

Szerda: nyelvsuli után mentünk a Madame Tussauds-ba,ami a legjobb volt egész Londonban..ofő nem mondta,hogy hányra kell kimenni,így Timivel szokásunkhoz híven késtünk..és most másfél órát várt ránk az a 35 ember....:D...aztán végig sétáltunk a Hyde Parkon,ami tök szép...

Csütörtök: nyelvsuli után a St. Paul's Cathedralt néztük meg, ami szerintem nem volt valami nagy szám....aztán elmentünk a British Múzeumba...majd a Piccadilly Circus-on vásárolgattunk...annyira jó!!!

Péntek: Utolsó nap a nyelvsuliból...kaptunk oklevelet...elemeztek is minket..mindenre kitünőt kaptam kivéve a magatartásra..hááát ez milyen már....???...aztán elmentünk Greenwich-be...ott van az a 0-fokos cucc, ami tök híres....hááát nemtom..Ezután visszahajókáztunk a Temzén a Greenparkba,ami szerintem érdekesebb volt........ott szaladgáltak a mókusok meg egy csomó édes kis állat...tök durva,aki ebben a parkban iszik, vagy cigizik...azt 500fontra büntetik meg...

Szombat: Oxfordba mentünk..nagyon hosszú volt az út,de legalább beleültem abba a székbe ahol Harry Potter ül,mivel az Oxfordi egyetemen forgatták a Harry Pottert...az egyetem a Roxfort..és láttam egy csomó helyszínt...izgalmas volt...Aztán kint az utcán egy csapat afroamerikai utcazenyész táncolt és énekelt,amik engem megbabonáztak...rettenetesen tetszett...

Vasárnap: Megnéztük a Windsor-i kastély,majd a Hamton Court palace-t...és jöttünk is haza...jah majd elfelejtettem...ofő előző nap megharagudott az osztályra ezért vasárnap ideadott nekünk 180fontot és adott fél órát hogy kajáljunk meg...azt hitte megszívjuk...de találtunk kajáldát...mondjuk nem 30 perc alatt hanem mondjuk 2 óra alatt...mondjuk a végén már csak mi húztuk az időt....xd...de am ez a nap is jó volt....:))..este nyertek a spanyolok!!!!!!!!!!!

Hétfő: Buckingham palota...őrségváltás...majd egy kis vásárolgatás...és indultunk a reptérre....a repülő 20 percet késett...aztán mikor fellszáltt légörvénybe kerültük..és tök durva volt...de nem lett semmi aztán....11után szálltunk le...3ra berénybe voltunk....aludtam kb 1 órát és jöttem haza....és most itthon vagyok....
Ha már sültkrumplit látok hányingerem van,mivel minden ebéd 1 Big mac menü volt és minden vacsi valami sültkrumpli...:S:S:S

Hááát rettenetesen jól éreztem magam..és visszamennék még...főleg vásárolgatni... meg az afroamerikai pasik miatt....óhmm...annyira,de annyira jól néznek ki!!!!nah de mind1....
Hááát remélem elég részletes élménybeszámolót írtam...:)))) és bocsi,ha nagyon hosszú voltam...próbáltam röviden fogalmazni...:D:D

Puszónyuszó..legyetek rosszak és álmodjatok velem!!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Miután elolvastam, előjöttek az emlékek...
    Pussz: Brigi

    VálaszTörlés
  2. Na ez tök jó lehetett, tisztára olyan lehetett mint a filmekben, becsipogsz meg minden xD
    tiszta poén, de ha ez nem veled történik meg, akkor nem is szandi lennél:D
    az a lényeg hogy jó volt:D
    Pusz Évi :D

    VálaszTörlés