2010. július 26., hétfő

Szabadkígyósi búcsú

Tegnap rendezték meg a már hagyománynak számító szabadkígyósi búcsút.... A hagyományhoz híven most is egész nap szakadt az eső....ez így van már legalább 100 éve...xd...Mi a déli busszal mentünk át Ildiékkel...Nekem kicsit csalódás volt,mert ez a búcsú évről évre kisebb...most alig volt kb 25 árus...nem is vettem semmit..pedig övet akartam volna,de majd az újkígyósin..:P:P... De vettem egy csomó cukorkát meg édességet.... Ott sétálunk...egyszer meghallottam a ZENÉT.....és rögtön tudtam,hogy ez mit jelent...azt jelenti, hogy idén először..ilyen még sosem volt...a kis lepukkant szabadkígyósi búcsúban....OTT VOLT A BREAK.....úristenúristenúristen...odamentünk és azt láttuk hogy senki nem ült fent..leesett az állam...nálunk nincs olyan menet, hogy ne lenne tele... :S:S..aztán jött Gabi és mentünk hogy felüljünk..tiszta furi..mikor mi felmentünk..rettentő sokan odajöttek és felültek..és tele lett az egész...jah...de közben szakadt az eső...ismétlem SZAKADT...a gatyám csupa víz volt...és kb 1cm-s vízben ültem....középen a gömbről folyton a pofámba csorgott a víz...de rettentő jó volt...mikor leszálltam kb úgy néztem ki mint egy ázott kutya...:S:S:S de megérte...hisz a break mindig mindent megér....xdxdxd...aztán Kittivel még ott maradtunk...:P:P:P:P....és pontponpont...xdxdx..majd csak a fél 9essel jöttünk haza.....

(L) BREAK(L)(L)

1 megjegyzés: