2010. július 1., csütörtök

Szabadkígyósi túránk..

Délután Éva felhívott,hogy nincs-e kedvem kimenni velük Szabadkígyósra,mert vannak valami falunapok vagy mik...hááát mondom mehetünk...aztán felhívtam Kittimet..és mentünk...Biciklivel mentünk és nagyon meleg volt...a lábam lebarnult és leégett az arcom...:S:).. Mikor kiértünk tökre csalódtunk,mert nem volt valami nagy szám....tök kevesen is voltak,meg szinte csak főzőverseny volt...nah jó..meg lovasbemutató...de nagyon gyatra volt...aztán kitaláltuk Kittivel,hogy sétáljunk az 'erdőben' ...szegény Matyi csak jött utánunk,bár nem sok kedve volt...:)Ott minden tele volt szúnyoggal meg kullanccsal ...remélem nem kaptam én is egyet...:S...háát kb 30percet sétáltunk, aztán ezt is meguntuk....kerestünk egy kutat....ott ittunk...meg én szinte meg is fürödtem véletlenül...xd...aztán indultunk haza....Hazafelé már mindenki tök fáradt volt..és vagy fél óra alatt tettük meg az utat,ami am kb 10 perc...háát szerintem tök jó volt...nah mind1...
Aztán hazaértünk és azóta folyamatosan fáj a hasam...és belehalok....áhhhh....
Aztán Tomi hívott focizni....de elhagytam a telefonomat..és azóta se találom meg....így nem tudtam menni..nah meg a hülye hasfájás miatt se nagyon tudtam volna....AZtánaztánaztán...jah igen...este lesz szalonnasütés Matyinál.....remélem jó lesz....mondjuk tuti...csak az a baj,hogy csak pár embert hívott...de mind1...majd lesz valahogy...

Most megyek,mert mamám veszekszik hogy nincs meg a telóm....am tuti hogy itthon van valahol..mert itthonról beszéltem Tomival....szóval most megyek és megkeresem...
Szurkolljatok hogy megtaláljam....:)

Puszantásom...

2 megjegyzés:

  1. Igen...este...mikor voltam kint az udvaron meggyet szedni kiesett a zsebemből és a kutyám elvitte....és a hátsó udvar végébe volt....:S...de nem lett semmi baja...szerencsére

    VálaszTörlés