2010. július 17., szombat

Tegnap és az azelőtt...:))

Tegnapelőtt Matyiékkal voltunk kocsmázni a Joe-ba....egyik ismerősöm a pultos....mondták Matyiék,hogy a multkor tök bunkó volt, most viszont tök rendes...hááát igen...az én hatásom....xdxd...:) Bár nem is ittam semmi alkoholt,mégis jól éreztem magam....csocsóztunk meg én játékgépeztem...:))) Jah meg megkóstoltam a citromos Gössert,de abban nincs alkohol....xd.... Aztán páran hazamentek,de mi 3-man, Matyi, Éva és én kimentünk még a parkba beszélgetni....láttam hullócsillagot..és kívántam...remélem valóra válik....:D:D:D...aztán jöttünk haza... Matyi motorral volt...és ott jött mögöttünk...egyszer megszólal,hogy : Amúgy, Szandi, reflektorral világitottam meg a tangádat....hááát pafff....aztán lefordult....és hazament...xd..Éva meg csak röhögöt...:S

Tegnap meg kb 11-kor taliztam Mónival a parkban..ott beszélgettünk....aztán kb éjfélkor jött Matyi,hogy menjünk ki horgászni....kimentünk a bányába és nagyon meglepődtem...tele volt...vagy 30an voltak kint...háát én nem is tudtam,hogy erre a tóra ennyien járnak ki...Bár Mónival nem maradtunk sokáig,mert nagyon sok volt a szúnyog...szal 1kor már itthon is voltam...

Ma meg voltam fent a boltban,mert megvettem egy medencét....én tökre nem akartam,mert szerintem kicsi és hiába mondtam mamámnak,hogy a nagyobbat vegyük meg...nem adott rá pénzt...én meg elhagytam a kártyámat és még nem jött meg a másik...:S...szal kénytelen voltam ezt megvenni....:S...de ez olyan gagyi...nem baj....legalább van.....ez 3m x 1,9m x 0,60 és ez szerintem kicsi....főleg ha már jönnek Viktorék...nah mind1.... majd lesz valahogy...

Most mentem Gyilkos elméket nézni....xdxd
Puszóóóóm

2 megjegyzés:

  1. am a gössrebe 2% alkohol van de mindegy xD
    így legalább nem hiszik h alkoholista vagy xD
    Pusz Évi

    VálaszTörlés
  2. :):)...Áhh az a 2% ide vagy oda....xd...:):)
    Puszzzzzzzzz <333

    VálaszTörlés