2010. augusztus 20., péntek

Brigittám...(L)(L)

A legjobb barát az, akivel nevettél s sírtál.Húú..ilyen sok volt...xd

A legjobb barát az, aki szereti és elfogadja az összes fura ügyed. Szereti a pasizási szokásaimat....xd és elfogadja...meg a netfüggőségemet is...:)))

A legjobb barátod az, aki csak rád néz, és egy egész párbeszéd lezajlódik köztetek, anélkül, hogy egyszer is kinyitnátok a szátokat.

A legjobb barát az, aki a legrosszabb állapotodban is látott, és azt mondta, Te vagy a legjobb. Feri után...xdxd

A legjobb barátod az, aki harcolt érted és megvédett akkor is, mikor tudta hogy, nincs igazad. Gabee....xdxdxdxdxd

A legjobb barátod az, aki őszintén mondhatja azt, hogy szeret. Hááát ezt nem tudhataom...xdxd

A legjobb barátod az, aki seggberúgott és ráébresztett, mikor valami nagy hülyeséget akartál tenni. Jani...csak Brigittám miatt voltam olyan kedves vele...xdxd

A legjobb barátod az, aki ismer kívül-belül. Belül is....xdxdxd

A legjobb barátod az, akinek sosem kell kérdeznie, mert már tudja a válaszokat. Mindig rájön ha valakivel összejövök vagy szakítok...xdxd

A legjobb barátod az, aki veszekszik veled,veszekszik is....:s hiányol, és a sok hülyeség után is kibékül veled.Húhúúú....xd Aki melletted áll a nehéz időkben is, és mindig elnézi, ha egy ribancként viselkedsz. 3bit...xdxd Aki nem várja el, hogy bocsánatot kérj tőle.

A legjobb barát az, aki köntörfalaz csak azért, hogy ne kerülj nagy bajba.Gabee Az, akinek mindig szüksége lenne rád, s hiányolni fog, mikor egyedül van, s Te nem lehetsz ott, és tudja, hogy ott lennél, ha tehetnéd.Ha találsz egy ilyen barátot, boldog leszel és teljesnek érzed magad, s nem kell aggódnod. Van egy örök barátod...és az örökké sosem ér véget... Nekem van....(L)(L)Brigittám(L)(L)

5 megjegyzés:

  1. :) Meghatódtam :D XD
    BFF LBm :)
    Brigittád

    VálaszTörlés
  2. Amúgy meg én ezeket írtam volna:
    1. pl.: szerenád :)
    2. fú... az rengeteg van...
    3. Hát igen...
    4. Na, eznem teljesen igaz, hisz a legjobb én vagyok XD
    5. Szugyi :D
    6. :)
    7. Előfordult :) Ahogyan a hűtőt is rugdostam :D
    8. Kívülről igen, belülről kevésbé :)
    9. Ha kérdezek is, tudom előre a választ...
    10. Veszekszünk-békülünk...ez már megszokott.A legnehezebb időkben mellettem álltál, és én meg melletted. Mindenki tudja, h ribi vagy :D Néha, amikor tudod,hogy Te vagy a hibás, nem ártana bocsánatot kérni :)
    Ha jól számolom:
    11. Nem csak Gabee, hanem pl.: szilencium :D . Soha nem áll közénk a távolság :)
    "örök barátod" Brigi

    VálaszTörlés
  3. 1. :))) Háát igen...Szugyinál párszór kimentettél...:))) meg a szilóról is...xd
    2. Am meg nem is tudja mindenki!!!!!!!...:P:P:P
    3. Én SOHA nem vagyok hibás!!!!...xdxd
    Szeretlek.......legeslegeslegjobb barátnőm...(L)(L)

    VálaszTörlés
  4. :) :)
    (L)(L) (K)--->jaj, félreütöttem XD

    VálaszTörlés