2010. augusztus 28., szombat

Mostanában alig írok...azt hiszem élvezem a nyár és a szünet utolsó napjait....xdxd...
Szerdán reggel voltam fogorvosnál...kihúzták a fogam..nem fájt...csak 11 órán keresztül vérzett..már mindenki nekem puncsolt...biztos azt hitték elvérzek.....:S..aztán délután a gyerekeket visszavitték mamámék Miskolcra...
Pénteken voltam ifin...tök jó volt...volt 2 új fiú...Szilveszter és hááát őszintén ...elfelejtettem...jógáz!!!!...mind1...
Ma meg voltam gyülibe...volt itt Isti..áhh..tök jó volt látni..:$...annyira bírom, olyan jófej!!!

Am lassan már pakolni kell vissza a suliba...kedden lesz a beköltözés...és maradunk a 7végére,mert nosztalgiatábor lesz...aztán meg pár hét és itt a kígyósi búcsú...már tökre várom...de nincs pénzem..még addig kéne valahonnan szerezni..
Hétfőn mek fodrászhoz..visszafestetem barnára a hajam...:S:S..
Nah mind1..most mentem..kajás vagyok...
puszaaa

10 megjegyzés:

  1. Am 100%, hogy neked bejön azaz Isti. Sőt több, most mondd azt,hogy nem. Szóval bejön?
    pá Ivett

    VálaszTörlés
  2. Csak válaszolj!!! Bejön???

    VálaszTörlés
  3. Hááát...jól néz ki...helyes...de ez sztem egyértelmú...xdxd

    VálaszTörlés
  4. De neked!!!! Neked bejön??? Bár felesleges válaszolni, hisz a hülye is látja!!! Odavagy érte!!!xxd.pusza

    VálaszTörlés
  5. Haggyál már....Olyan bunkó vagy!!

    VálaszTörlés
  6. áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
    hogy érted azt h ott maradunk????????? én nem maradok sehol az első 7végémen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! arohadtkúúvaéééletbehogymárelvettékakedvemattólaafaaaaszsulitóóól :/

    VálaszTörlés
  7. Hááááát ja...szar,de ez van....:s:s:s aztán meg bennmaradás is lesz még...és ofő nem számítja nekünk bele a nosztalgiatáboros bennmaradást..szal fasza

    VálaszTörlés
  8. annyira bírom, hogy nekünk 3x annyi bentmarink van mint másnak.... Briginek bezzeg mázlija volt.... Náluk beleszámított :/
    haza akarok jönni!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Kit érdekel az hogy nektek ott kell bentmaradni, olyan, mint egy nyaralás,vagyis szerintem.:D Nem lehet, olyan rossz, legalább mentek sok helyre, országot láttok!
    SZANDINAK BEJÖN ISTI!!!

    VálaszTörlés