2010. augusztus 10., kedd

New hair!!!!

Reggel a 7-es busszal mentem be Csabára, mert Lali megcsinálta a hajam...:))))...Mire odaértem már Timinek meg Bertinek szinte kész is volt a haja...leültem..és felkészültem...xdxdxd... Közbe Bertinek odaadtam a kárytámat,hogy vegyen le nekem pénzt..meg mindenki kért 1-1 hambit....Finom volt...gombásat ettem..Lali is...xd...Aztán kb 1 óra mulva kész is volt....rikító pink-piros-narancs.... ilyen lett a hajam....:)) Annnnnyira tetszik... Aztán Csabán taliztam mamámékkal,mert bejöttek vásárolni a fiúknak....szal mentem velük...
Aztán itthon felmentem Kittivel talizni....kimentünk a focipályára,mert edzés volt...ott volt volt pasim Héjjas..meg a másik volt pasim..horváth...xdxd... Jani, nem ismert meg...xdxd...hááát jóóógááááz...xdxd...Aztán eljöttünk hozzánk,majd vissza a pályára.... Mikor jöttünk kifelé onnan egyszercsak halljuk hogy: PSSSSZZZZZZZZZZ.....mi a szar ez???...mondom Kittinek valamelyikőnk biciklije ereszt....Mire a válasza..jaaaa...ez csak a fűűű...xdxd...Hááát mire kiértünk a bicaja leerseztett...xdxd...hihihh igazam lett...xdxd..Aztán most itthon vok..és tökre elfáradtam....
Szal most mek..holnap teszek fel képeket a new hair-omról....xdxd
Puszónyuszóó..jó éjt!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése