2010. augusztus 12., csütörtök

Tegnap elég sok mindent csináltam...de semmi nem lényeges...mostanában tök sokat segítek itthon...ugye itt vannak unokatesómék, így mamámnak kell segítenem.. Vigyáztam rájuk..takarítottam..meg ilyenek... Délután fürödtünk...aztán meg kimentünk focizni...először csak páran voltunk,de egyre csak gyűltünk...áhh..nagyon állat volt...tiszta profi focista vagyok...xdxd..Aztán jöttek egy páran..köztük Héjjas...volt pasim..aztán inkább hazajöttünk..:S:S..de még itthon fociztunk...:)) Olyan jó futkározni az a kis kerek izé után...xdxd...Aztán Kittivel elmentünk bicózni..meg taliztam Lacival...aztán este MSN!!!..

Ma meg voltam Istvánéknál..meg ott volt még Anett...és...JÁTSZOTTUNK...:) áhh,de ez is tök jó volt... És közbe mesét néztünk..az egyik kedvencemet... ezt:

1 megjegyzés: