2010. augusztus 21., szombat

Újkígsói városnapok!!!!

Hááát..nekem itt Kígyóson ez a 2 nap a kedvencem...általában jó szokott lenni..jó hangulat...nagy-nagy tömeg..sok ismerős...bulik..és szórakozás...xd Ez kb most is így történt...

19-én Krisztivel mentünk fel délután...sétáltunk kicsit,mert még valami táncegyüttes volt...majd taliztunk Timiékkel...utánna meg lesétáltunk a Postáig,mert átjött Laci...Aztán egész este vele meg Krisztivel voltam...fél10-től a Hooligans koncert volt...nem nagyon ismertem..de nagyon tetszett... lehet csak azért,mert már bazi régen voltam koncim utoljára...:S..Bár úgy kezdődött,hogy több,mint 30 percig hangoltak..majd feláll a gitáros és elkezd ordítozni 1 gyerekre, hogy: Kapcsold már ki azt a lézert bazdmeg!!!..xdxd.. Kb éjfélig tartott... Aztán hazasétáltunk..még jó hogy Krisztivel egy utcába lakunk...xdxd..

20-án már 3kor fent voltam a Holló együttes gyerekműsorán..persze csak azért,mert felvittük unokatesómékat...4körül taliztam Rácz Pistivel meg Lacikával...beszélgettünk meg minden..aztán hazakísértek átöltözni...és mentünk vissza...fent aztán odajött Dzseni meg a pasija Pisti..háát..jól elvoltunk... Aztán....ott állunk a sörsátornál ésésésésés....TALÁLKOZTAM RÁKÓCZI FERIVEL....a tv-s rádiós műsorvezetővel..ott beszélgettem vele...wáááh..tök jófej!!! Együtt ittunk..:)))) Aztán egész este Rácz Pistivel voltam...együtt néztük a tűzijátékot...tök szép volt!!! Meg voltunk discoba...de kevesen voltak,azért eljöttünk...Majd valamikor éjjel Imi meg a haverja kísértak haza!!!! Jah meg ott volt volt pasim, Jani....hááát basszus..úgy kiakasztott...1. nem köszönt...aztán beszól....aztán mikor én elkezdem osztani,még ő van felháborodva..majd a húgával figyeltet...és mikor ismét beszólok neki...odajön,mintha semmi nem történt volna...hááát jóhogy elküldtem a fenébe...:S:S...jajj..nah mind1...nagyon jó volt ez a 2 nap!!!!

Puszónyuszóóó

5 megjegyzés:

  1. Gondolom Break dance is volt, és felültél egy csomószor.
    Am itt a Túri-napokon nincs itt. Itt valami nagyon állat valami van! Olyan, hogy úgy forog mint a break dance, csak fel emel a magasba és fejjel lefelé is van az ember! Állati jó lehet!Én még nem ültem fel rá. Majd csinálok neked videót róla :)
    Pusszónyusszó
    Brigi

    VálaszTörlés
  2. Tom mi az... talán Rock and roll a neve..vagy valami hasonló...még egyszer Dáviddal ültem benne..bazimegajó!!!!

    VálaszTörlés
  3. Itt Move It volt a neve.
    Brigi

    VálaszTörlés
  4. én Rockynak ismerem! Kivel ültél fel?
    Just a Friend

    VálaszTörlés
  5. Én egyik volt haverommal...nagyon jóóó!!!..:)))

    VálaszTörlés