2010. augusztus 7., szombat

UUUnaaaloooom!!!

Értelmes kérdések..

Szerinted házass leszel 10 év mulva? dehogyis xD

Milyen magas vagy? 160...xd...am fogalmam sincs

Melyik filmet láttad utoljára? Nagyfiúk

Sms vagy teloo? SMS....(Love)

háziállat? Kutyulim (Nórika) ..pár retkes csirke...pár ciccmicc és 1-2 pók a sarokban...xd

mit csináltál tegnap éfélkor? Viktorral vitatkoztam a helyemen

Hova mentél utoljára? Miskolcra...

Mit szeretsz a télben? havat....Karácsonyt...ajándékok...


Nyár? mindent...meleget...vizet...strandot...a jó pasik félmeztelen testét...xd
Társaság kedvelő ember vagy?
Hát álltalában igen...bár vannak olyan napjaim hogy legszívesebben kiírtanám az egész emberiséget....de az nagyon ritka. x"DD

kedvenc desszert? rezgőke és a fagyiiiii xD

kedvenc leves? görög gyümi leves *nyamnyam.*

Szereted a kávét? attól függ...de nem igazán...

Naponta mennyi vizet iszol? inkább üdítőt iszom..xD

Hason fekve alszol? háton...mint 1 hulla... xD

Tudsz pokerezni? alap!!!!

Ismersz vkit akinek ugyanakkor van a szülinapja mint neked? igen!!!

Szeretnél gyerekeket? majd....talán...egyszer.xD

Beszélsz idegennyelvet.? angolt...PERFEKTÜLLLL....xD

Milyen szinüü a fal a szobádba? még kék..jövőhéten meg pink lesz..xd

ird le az uccso beérkezett sms-ed. : őhmm....nah jó...: Szia Kicsim, kerestelek már jópárszor, de nem vetted fel...Szeretlek..csók....xdxdxdxdíííííí...édes...én meg bunkó amiért nem vettem fel...:S:S:S



Kedvenc:

Étel : Lasagna, milánói, hambi *nyamii.*
Ital : cooola xD
Szín : fekete.pink.
Film : Street dance

Szám : az én szám??? am perpill Fluor és Sp: Partyarc... xD


Mit gondolsz rólaa?

álmok: néha jó álmokba menekülni a valóság elől...
szerelem. : egyszer voltam még csak szerelmes...de nagyon jó dolog....(L)
élet: nehéz...bonyaolult
halál : én nagyon parázok tőle...sose szeretnék meghalni...félleeeekkk...:S
Dohányzás. : fuuj...undorítóóóó
Káromkodás : néha elengedhetetlen...xd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése