2010. szeptember 29., szerda

Korház...emosápoló...xdxd

Jó régen írtam utoljára...:S.. de nem igazán volt annyi időm...
Tegnap délután hazajöttem a koliból...ma meg mentünk Gyulára dokihoz... Beértünk, alig voltak előttünk..bemegyek és a doki arab volt..olyan cukin beszélt..:))) nah mind1...elküldött egy csomócsomó vizsgálatra.... ott állok és várok a vérvételre,mikor odajön egy tök cuki Emo-s ápolófiú, és közli hogy ő fogja levenni a vért, hogyha megengedem..aztán mondom okéá..erre közli, h látja rajtam, hogy én is emo-s vagyok...xd...meg mondta hogy még soha,senkitől nem vett vért, de vigyázni fog rám..aztán tök durva volt,mert elkezdett a vérem a kis cső mellé folyni, végig a kezén...háát remek mondom...aztán elkezdtünk beszélgetni...nagyon jófej...aztán be kellett mennem egy másik vizsgálatra..:S...a legvégén vissza az arab dokihoz...átnézte a papírokat és közölte, hogy legalább 2 hétre be kell feküdnöm a korházba...:S:S:...háát azthittem beszarok....csak néztem...azt mondta muszáj... :S:S:S:S..aztán mikor jöttünk ki, utánunk jött az a pasi és kérdi, hogy mivan..elmeséltem neki h be kell majd feküdnöm, erre tökre megörül, átölelt és közölte, hogy örül neki, majd kérni fogja, hogy ő lehessen az "ápolóm",meg majd szerez nekem jó kaját, meg szép szobát...háát mondom faszaaa.....xdxd..azért kedves volt meg minden, deháát nemtom hogy honnan látta azt rajtam,hogy emos vagyok?! Mind1.....xdxd

Holnap Usa nap lesz a suliba, nem lesz tanítás..és az egész csak 10kor kezdődik, szal csak reggel megyek vissza a koliba...:DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése