2010. szeptember 6., hétfő

Nosztalgiatábor...

Háát amennyire nem vártam, annyira tetszett ez a hétvége!!!....:))

Péntek délután, suli után már ott volt a fél osztály az aulában és várta az érkező 7 osztályt... Jöttek is aztán szépen sorba, bár mindenki kb 1-2 órás csúszással. Először megmutattuk nekik a szobájukat, majd jött egy kis városnézéses túra. Én, Timi meg Kata az egrieket kaptuk meg, őket kísértük. Kicsit unalmas volt végighallgatni a tanár 2 órás dumálását,de kicsit megismertük őket...meg persze leégettem magam...xdxd. Kiderült az is, hogy minden év végén a tesióra helyett kimegyünk a strandra...nah ez vicces volt...még egy tanár se vitt ki soha, semmilyen óráról...de a kísérő tanár szerint ez minden évben megtörténik...xdxd...nah mind1...Aztán este mikor visszaértünk karaoke party volt....bazi jól éreztem magam...jó hangulatfokozó volt mondjuk a sör meg Kata vodkája meg Malibuja...kb 2 órán keresztül lent voltam és üvöltöttem....


Szombat reggel 7.15-kor..igen ilyen korán indultunk Nagyszalontára...megnéztük Arany szobrát, megkoszorúztuk meg voltunk egy Arany-emlékházban vagy miben...meg fagyiztunk Timiékkel...egész tűrhető volt...Aztán volt egy éjszakai akadályverseny...jó volt..bár a felénél leléptünk Francival és Renivel..és elmentünk kicsit kocsmázni.....Aztán este disco volt...de én tök szarul voltam..és nem mentem le..

Vasárnap: reggel volt egy vetélkedő, aminek szerintem nem sok értelme volt...én személy szerint végig szenvedtem,mert nagyon rosszul voltam...:S Aztán mi pakoltunk, ők meg mentek haza....

Most meg ismét tök szarul vagyok, hiszen a karaoken begyulladt a torkom,meg tuti, hogy meg is fáztam...most meg szenvedek..lázas vagyok ...fáj mindenek és már 2 napja nem alszok...:S:S

Holnap megyek a dokimhoz délután magánrendelésre...aztán pénteken meg mek a fogdokimhoz..fogszabályzásra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése