2010. november 10., szerda

Élek és virulok, csak sosincs időm...:S

Hááát jó régen írtam utoljára....:S:S Mikor otthon voltam nem volt időm...vasárnap reggel rendeztünk egy gyereknapot...Tök jól sikerült...:)) Először nem akartam benne lenni, de aztán nagy nehezen rávettek...reggel már 6kor fel kellett kellnem, hogy elkészüljek...10-re jöttek a gyerekek a "Kölyök-szigetre"!!! Elég sokan jöttek, mi kb 10-15 emberre számítottunk és voltak vagy 35-en...ami tök cool....Először ilyen kis játékos feladatokat csináltak, meg volt bohóc meg ilyenek..aztán ebéd..és utána, mivel jó idő volt, kimentünk a parkba...ott csapatverseny volt...én, Anett és István is beszálltunk...vicces volt ott futkározni a kb 5 éves gyerekekkel....de ez is jó volt...én sikeresen elcsúsztam a bazicsúszós füvön és 2 napig nem bírtam ráállni a lábomra, a másikon meg még most is ott van egy undorító fekete folt...xdxd...de legalább vicces volt...aztán visszamentünk és volt kézműves foglalkozás...sztem tök jól sikerült megszervezni ezt az egészet...legalábbis sokkal jobban, mint gondoltam...:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése