2010. november 28., vasárnap

(L) Debrecen (L)

Szerdán délután a fél5-ös busszal indultunk el Anettal Debrecenbe...aztárt mentünk elsősorban, mert csütörtökön reggel 8-tól nyílt nap volt... Nah, de ugye már előtte nap el kellett menni...:) A 17.17-es busszal mentünk Csabáról és csak 8-ra értünk oda...Tomi jött ki elénk...Kb 30 percre laknak az állomástól.. Felmentünk, megismerkedtem Tomi lakótársaival ETomival és Komival...:)) Nagyon jó fejek, és mind a hárman szemüvegesek..:))
Csütörtökön reggel Tomi elkísért minket az egyetemig (kb 45 perc séta, reggel 7kor..hmmm) Pont kezdésre értünk oda.. nagyon tetszett..szeretnék ide járni...remélem felvesznek (vagy ide vagy Nyíregyre). Ezután Anettal elmentünk vásárolni az ebédhez, amit mi főztünk meg...xdxd... Tyúkhúsleves, milánói..hmm finom lett..:)) Este lementünk a plázába...kb 4-5 órát mászkáltunk ott, mert voltunk mindkettőbe..:D Ittunk Krushert a KFC-be, és taliztunk azzal a Balázzsal, aki jeléentkezett a Valóvilágba...:))
Este bent beszélgetünk a konyhába Tomi, Komi meg én...csengetnek...mondja Komi, hogy nyissam ki, mert csak ETomi jött, mert este volt órája..kinyitom az ajtót...ott áll velem szemben 1 nő, mögötte 1 nagydarab csávó. És közli, hogy ő a szomszédOM és hogy maradJAK csendben, mert nem tud TŐLEM aludni..meg hasonlók...elnézek jobbra..a 2 fiú, tök mozdulatlanul áll..és nyitva a szájuk...közlöm a nővel, hogy oké ma este csenben leszek..:D:D majd elment. Háát remek..a fiúk örültek, mert így az én arcomat jegyezte meg a nő, azt hiszi én vagyok a hangoskodó és ők nyugodtan járkálhatnak, mert nem tudja hogy igazából ők azok...:))

Aztán pénteken tejberizst főztünk..xdxd na az vicces lett..de finom is...:)) Aztán Anettal ismét elmentünk plázázni..:) Aztán pokemont néztünk....aztán elmentünk az Ifire...aztán meg esteeee mentünk a HARRY POTTER 7-re...áhhhh annyira jó volt, nagyon..nagyon tetszett..közbe mekiztünk...meg gyalog hamarabb odaértünk a moziba, mint ETomi busszal...xdxd
Aztán szombaton este meg jöttünk haza...

Annyira jó volt ez az egész 'hét' hogy csak naa...:)) Minden nap jól éreztem magam, és annyira jó volt Tomiékkal...pff...nah de most megyek...sok mindennel el vagyok maradva és holnap reggel 5kor kelek..:S:S
Puszaaa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése