2010. november 14., vasárnap

Továbbtanulás....

Pénteken nem voltam suliba...pályaválasztási börze volt Csabán a Sportcsarnokban...Így Timivel átmentünk rá, számomra ez fontosabb, mint az, hogy ne hiányozzak a suliból..:D Nah mind1...Már a buszozás jól kezdődött...xdxd... Fent ülünk a buszon...a busz tele...mindenki beszélget... egyszer megszólal a telóm...de nem tudom, hogy hogy..kb. max hangerőn megszólalt a DÖGÖS ROBi...xdxd (adjadnekifogdmegfodógdmeggyeregyre....xdxd)) Tök gáz..kiakarom kapcsolni, de nem kapcsol...sőőt szerintem egyre hangosabban szólt...befogtam a hangszórót, de úgy is tökre hallatszott...a buszon mindenki elhallgatott..mindenki minket nézett...nyomom Timinek a telót, hogy csináljon már valamit, de ő sem tudott semmit..így szétszedtem...xdxd mire nagynehezen elhallgatott...xdxd Nem volt égő...xdxdxdxd

Csabán nagy nehezen megtaláltuk a Sportcsarnokot...:) Sokkal jobb volt a "kiállítás" mint gondoltam...Sok egyetem, meg fősuli eljött..meg persze jöttek OKJ-sek is...összeszedtem egy nagy csomó prospektust...:)) Aztán kajáltunk, mivel sok standnál kínáltak sütiket, pogácsákat, koktélokat..:) Aztán egy néni 8.-osnak nézett minket...xdxd...aztánaztán..hmm...kint voltunk, leültünk 1 padra..odajött mellénk 2 fiú (undorító kék overálban) és azon fogadtak, hogy ÉN hány éves vagyok...xdxd remek...Az egyik 16-ot, a másik 22-t mondott...xdxd..aztán elkezdtünk velük beszélni...:D Am nagyon jófejek voltak... Aztán go haza....

A hétvége jól telt...nagyrészt Anettel és Istvánnal töltöttem...(L)(L)(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése