2010. december 28., kedd

1. Házirendezésű Amatőr pókerbajnokság!!!

Ma lett megrendezve a pókerverseny...!!!!!!!!
Már nagyon vártam, kíváncsi voltam mit tudok..:)) Reggel már tök korán fent voltam..7-kor..hajat mostam, hajat vasaltam, kajáltam, havat söpörtem ( mivel kb 20 cm-s hó van.:)) majd 9-re mentem a kozmetikushoz..:) Mivel csak szemöldökszedésre mentem, így hamar végeztem és kb 9.40re fent is voltam..:) Már ott voltam Anették..Elkészítettük a szendvicseket, megterítettünk, kihordtuk az üdítőket, szétosztottuk a zsetonokat, meg mindent megcsináltunk, amit még kellet...kb 11.00-kor kezdtük el a játékot..:) jóó sokan voltunk...Mivel csak 5en voltunk lányok, így külön asztalnál ültünk. Mikor már mindenhonnan estek ki, folyamatosan összébbültünk. A végén már csak 1 8 fős asztal volt..és még én is benne voltam..:)) Tel az idő..és már csak 5en voltunk..és már csak én voltam az egyedüli lány!!!...xd Háát a legvégén 2. lettem..:)) Igeen!!!
1. EPK PÓKERBAJNOKSÁGON A 2. LETTEM!!!!!!!!!!!
Nyertem egy ultradizájnos karórát, elvileg unisex, de az szerintem akkor is férfi, am baszott jól néz ki..nah mind1. Mivel nekem nem is volt jó, meg férfi, ezért elcseréltem a 3. helyezett nyereményével, ami 2 pakli 100% plastic kártya volt...Wáááá...annyira jóóó...:))
2. hely, 2. hely, 2.hely...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése