2011. január 30., vasárnap

A múlt hetem....teretmsziló...:S:S

Háát, jó régen nem írtam...de őszintén semmi érdekes nem történt velem...
-Eldöntöttem,hogy melyik iskolába megyek továbbtanulni...: Gyulára a Bay Zoltánba...tudom, én mondtam folyton, hogy nem mennék OKJ-s képzésre, de ez van...Azon belül meg talán a médiatechnológus és mozgóképgyártó aszisztensre..ha ezt elvégzem utána pedig Egerbe az Eszterházi főiskolába, a média szakra...csak az a baj, hogy az egyik fő tantárgya a matek...szóval még nem tudom...:S:S
-Félévkor megbuktam matekból!! Ezért kb 1 hónapra lekerülök teremszilóba, ami borzalmas...
-Kaptam egy nevtant, mert nem mentem csoportfoglalkozásra!
-Szereztem egy nagyon-nagyon jó barátot!!
-Voltam Danit felköszönteni a szülinapján.
-Megjöttek a ballagási képeink, amin jó hülye fejem van.
-A héten 3 egyest szereztem töriből...:S:S
És szerintem kb ennyi....Majd még írok, mert csak reggel megyek vissza...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése