2011. május 20., péntek

De hogy csókoljam meg úgy, hogy ne vegye észre, hogy imádom?

Reggel...hajnalban...xd arra ébredtem, hogy valaki hív...háát hagy hívjon...aludtam tovább...de még egyszer hívott....Zoli volt....húúú, gyorsan felvettem....nem sok mindent fogtam fel abból amit mondott....de arra emlékszem, hogy megkérdezte a pontos címemet, aztán leraktam.....kb 10 perccel később fogtam csak fel a dolgokat..gyorsan visszahívtam, és és és és mondta, hogy 1 óra múlva itt van......áááááááááááááááá......yeah! Tökre boldog lettem....Aztán jött is....11-re itt volt, és most ment el....olyan hamar eltelt az idő....annyira jó volt vele...annyira imádom a kis hülye fejét...wááááh, nagyon....:)


A Vele töltött idő  ráébresztett arra, hogy mi is hiányzott eddig az életemből. Minél többet vagyok Vele, annál jobban el tudom képzelni vele a jövőt. Ezt korábban senkivel kapcsolatban sem éreztem...Mielőtt megismertem, senkivel nem voltam ilyen boldog, közvetlen.....Ha nincs velem, hiányzik és csak arra vágyom, hogy legyen mellettem... Nem vagyok túlzottan romantikus lélek, és bár rengeteget hallottam már róla, de soha nem hittem, sőőt most sem hiszem, hogy létezik szerelem első látásra, de valaminek történnie kellett, ami miatt nem tudom levenni róla a szemem.....


Boldog vagyok....és most nekem ennyi elég.....és hiányzik!!!!
<3 Zoli....... *.*.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése