2011. május 26., csütörtök

Fákkkkk!!!!!

Tegnap este jöttem haza, tök álmos voltam....elment az a hülye net....21.45-kor már aludtam! yeah!
 Mamám a héten kórházban van, a hűtőben semmi kaja, ezt úgy szeretem! Én meg takaríthatok....:S na ezt még jobban szeretem.
Anyámék holnap jönnek haza....yes! Itthon lesznek egész hátvégén.....
Még mindig nem jött meg a sampon, amit rendeltem, amit használok...mással meg nem vagyok hajlandó hajat mosni, inkább rohadjon el a fejem...xd
A f*szom is kivan a hülye érettségivel, meg a hülye tételekkel...
Elfogyott a popcorn....
Menni kéne boltba, de meghalok....:S
Ráadásul még Ő is hiányzik....

Fuc, fuck, fuck..... Csodás nap....*.*

2 megjegyzés:

  1. Légy optimistább:
    Nem volt neted? -> Legalább kipihented magad azután a mozgalmas :) nap után!
    Nincs kaja? -> Legalább fogyózol egy kicsit!
    Anyukádék jönnek haza? -> Bemutathatod nekik Zolit, meg látod őket!
    Samponod nincs? -> Kipróbálhatod azt, hogy tényleg igaz-e az, hogy megindul az öntisztítás!
    Érettségi? -> Meglesz.
    Popcorn? ->Második kérdés válasza...
    Boltba kéne menni? -> Sportolsz kicsit, jót tesz az alakodnak!
    Hiányzik? -> Nemsoká itt a szombat!
    Pussz BFF: Brigi

    VálaszTörlés
  2. 1. mozgalmas....miattad maradtam olyan sokáig...:)) és 10 előtt toood, csak a baby-k alszanak
    2. xdxd
    3. Remek...repesek az örömtől...
    4. 5. ezt már tapasztaltuk együtt....xd
    5. nem vagyok én abban olyan biztos
    6. xd
    7. yes....xd elmentem, és vettem jégkrémet...xd
    8. az még nem is biztos...:S:S

    VálaszTörlés