2011. május 31., kedd

I don't have to try to be happy when i'm with you ... it just happens :)

Néha elgondolkozom, hogy milyen kis boldog családban élek....meg, hogy milyen kis kedves emberek vesznek körül...mennyire szeretnek engem...:))
Na jó ez csak vicc volt...A tegnapi nap megint elég FUCK volt....tatám szokásához híven beégetett...mindegy is...inkább le sem írom....


Holnap tali Timivel...xd aztán asszem go berénybe...:))

Van egy ember, akit imádok, akinek a közelében izgulok, és elfelejtem hogy ki is vagyok igazából. Akinek imádom minden mozdulatát.Imádom a gyönyörű szemeit, a mosolyát, és csak arra vágyok hogy vele legyek. És amikor vele vagyok azt kívánom, hogy bárcsak ez a pillanat örökké tartana!!!

2 megjegyzés:

  1. Jaj, Szandi!
    Amikor találkozunk, mindig érzem, hogy olyan furcsán nézel rám... Valahogy mindig is sejtettem a lelkem mélyén, hogy így érzel. Én is így érzek, nem gondoltam volna, hogy ez az érzés benned is megvan! Azt meg mégúgy sem, hogy a blogodba le is írod. Hát igen, a szemeim... :) :$
    Brigi XD

    VálaszTörlés