2011. május 28., szombat

Tegnap......

Tegnap este voltam Krisztivel görizni, tök meleg volt, és tökre fárasztó....nem baj..mától minden este megyek...40 percet kibírok...ha kell még egyedül is....:D
Aztán ahogy hazaértem, hívott Brigi, hogy menjek át Szabadkígyósra szalonnát sütni....mentem is...bicajjal....xd Nagyon jó volt, büszke voltam magamra, mert ehető lett mindenem...xdxd, és még csak fekete sem volt...:D Háát nah, profi vagyok....
Olyan éjfél fele csörgött a telóm, nem ismeretem a számot...felvettem...és mikor bemutatkozott, azt hittem beszarok!!!! FECÓÓÓÓ volt....Úristen...3éve nem taliztunk, nem beszéltünk..és most felhívott....hívni akart, hogy talizzunk...de mondtam, hogy nem mek....Majd ma...majd ott lesz Brigi is...meg lehet, hogy Zoli is....
Úgy hiányoznak azok a régi barátok! A régi (szép, bulizós) idők....a kis csapatunk....Hmmm....
Mindegy is....most megyek...Brigivel megyünk Csabára....
Puszónyuszóóóó....


<3 Hiányzooooooooool nagyon......és szeretlek....(persze csak picit) xdxdxd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése