2011. június 26., vasárnap

Az elmúlt egy hetem......

Újabb 5 napot töltöttem Mezőberényben...DE, mostmár mondhatom, hogy többet SOHA nem alszom a kollégiumban....aminek nagyon örülök. Kedden délután mentem vissza, kint aludtam Zolinál. Szerdán volt az érettségi megnyitója. Tök feleslegesen tök korán kellett kelnem. A megnyitó után Katával elmentünk vásárolni, vettem egy rucit, egy gatyát és egy felsőt! Aztán visszamentem Zolihoz. Tételeket tanultam... Szerdán is kint aludtam Nála...:) Csütörtökön már visszamentem a koliba, mert pénteken reggel szóbeliztem.... Háát remekül sikerült.....Töriből kihúztam azt a tételt, amit akartam, erre a tanár szerint nem válaszoltam a kérdésre, így nem kaptam pontot a feleletemre... Mindegy nem is érdekel, most egy kis ideig! 
Este volt a bankettünk, nagyon jó volt, sok finom kaja, pia, és hát utoljára volt együtt az osztály....Bankett után úgy volt, hogy átmegyek Katával Csabára, mert az unokatesójáéknál ballagás volt, és én is mehettem volna, már épp indultunk, amikor egyszercsak Zoli megjelent a koliszobánkban....huhh, kicsit meglepődtem, de nagyon örültem.... Így nem is mentem Csabára...Hát hülye lennék, ha Vele is lehetek! xd... Páran elmentünk kocsmázni: Katika, Zoli, Marci, Zsolti és Mi...Az eleje tök jó volt....aztán átmentünk az Ágasba, háát ezt inkább nem is részletezném.... Az én drágám kicsit TÚL SOKAT ivott.....és nagyon nem lett jó az este vége....legalábbis nekem nem....Na de azért voltak felejthetetlen dolgok...:D:D:D:D És büszke vagyok magamra, mert tök józan voltam végig....Aztán megint kint aludtam Nála, a héten már tök sokszor...:) :S 
Tegnap délután jöttem haza....de már most érzem, hogy mennyire hiányzik....nagyon!!!! Nagyon szeretem!!! 
Na de most megyek, mert Éden hotelt nézek...:))) Puszónyuszó....xdxd

Jah, és a legjobbat majdnem elfelejtettem....Kikeltek a kiskacsáink...:D Olyan cukik, hogy belehalok!!!....:D:D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése