2011. június 7., kedd

S.z.e.r.e.t.e.m.!

2 napot voltam csak Vele...:)))....annyira imádom....vasárnap délután mentem, és csak ma délután jöttem....nagyon jó volt...nagyon szeretem!!! Imádom....mindig vele akarok lenni....ehh


Ott akarok mellette lenni, mikor reggel van, csak nézni, mikor nyújtózik egy nagyot, édesen csücsörít..xd, ásítozik és félálomban megölel és hozzám bújik...Kivéve, ha nem kelek fel 3 órával hamarabb, és szinte sehogy sem lehet felébreszteni...xxd.. Majd kiszáradt szájával, gyengéden ad egy puszit a homlokomra, és a fülembe durmog, mint egy nagy maci... Ott akarok mellette lenni, amikor kijön a zuhany alól és vizes, félig pucér testével mögém áll és a nyakamat puszilgatja, amikor én facebookozom...xxd Ott akarok lenni mellette amikor elmegy és becsukja az ajtót, és ott akarok lenni, amikor hazajön, megölel és elmondja, hogy milyen volt a napja... Ott akarok lenni mellette és nézni, miként néz rám. Mellette akarok lenni, amikor álmosan nézünk valami idióta filmet DVD-n és hozzá bújni, és érezni, hogy biztonságot ad, és érezni, hogy mostmár minden rendben van. Mellette akarok lenni, miközben nevet és együtt akarok vele nevetni és egymáson nevetni, egymás butaságán, hülyeségén.. Vele akarok lenni, amikor valami fáj, vagy ha megbántott valaki...Mellette akarok lenni SZINTE minden reggel és este, mellette elaludni, hozzá bújni, miérteket feltenni. Nézni akarom nap, mint nap, ahogy megmossa a fogát, ahogy felöltözik, ahogy megborotválkozik vagy ahogy mefújja magát parfümmel.
Vele akarok lenni mindig...

Ehh, ez már beteges....xxd tiszta Zn, velem ilyen előfordulhatott??? Na, ezt se gondoltam volna 1 hónappal ezelőtt...xxd Sosem gondoltam még, így senkire...Eddig mindig csak úgy elvoltam, elvoltunk...szórakoztunk, buliztunk, de Vele más...Vele olyan jó, és nem unalmas...még ha egész nap bent ülünk egy szobában, akkor sem....Vele tudok beszélgetni...még komolyabb dolgokról is..:) Megbízok benne és Szeretem, nagyon....És örülök, örülök, hogy azon a napon az eső ellenére is felmentünk kocsmázni, és örülök, hogy megittam azokat a portókat (és a többit), és örülök, hogy olyan bátor gyerek voltam, hogy leültem egy tök idegen asztalhoz és örülök, hogy elkezdtem tapizni egy tök idegen pasit....xxd

2 megjegyzés:

  1. Tisztán látszik rajtad h szerelmes vagy !!!! és nagyon cukik vagytok ám együtt...soksok boldogságot nektek !! pusziiii<3

    VálaszTörlés