2011. június 30., csütörtök

Szeretlek!!!

Immár 2-hónapja, hogy vagy nekem Kincsem,
Rajtad kívül semmi másom nincsen.
Te jelentesz mindent, talán többet, mint gondolnád,
Sokszor rámtör, 1-1 feledhetetlen délután.

Ha Veled vagyok, elszáll minden gondom,

Azt hogy szeretsz, nem csak érzem… tudom!
Többet tudsz nekem adni, mint bárki e világon,
Ha néha sok, vagy rossz vagyok, őszintén sajnálom.

Fáj, hogy messze vagy, és nem lehetek Veled mindig,

De érzem, hogy kibírjuk, benned tudok hinni.
TE vagy az Igazim, ezt nem csak hiszem, érzem:
Soha többé nem lesz senkire szükségem!

Szeretném megköszönni e csodás pár hetet,

Remélem, belőled még sokszor ennyit lehet.
Próbálom Édesem leírni, mit jelentesz nekem:
Ez egy csodálatos, őszinte szerelem!

Életem értelme vagy, mindörökké Akarlak!

Szeretlek, Imádlak, de ki nem sajátíthatlak magamnak.
Őrült vágyat érzek, s iszonyúan Kívánlak,
Ez az érzés már rég több mint szerelem…
 
Még sokáig boldoggá akarlak tenni, ez minden vágyam,
Megteszek mindent, érted, ha kell, bátran.
Ezt érzem irántad, s köszönöm, hogy vagy nekem,
Csak annyit kérnék Életem: maradj mindig velem! 

 (L) ZoliM (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése