2011. június 13., hétfő

A világ számára csak egy személy vagy, de számomra te vagy a világ.

Tegnap délután megint mentem Berénybe....Nagyon jó volt megint Vele lenni....Délután ott volt Misi, Zoli egyik spanja... elmentünk meggyet szedni....xd, tök sokat sétálgattunk....:D Aztán este megnéztük az Emberi százlábú című filmet...pfúúúj....:D undorító... az a csávó egy nyomorék, retardált ember....na mindegy....aztán Zoli főzött húslevest, hmmmm...mennyei volt...na jó, remélem hallottátok benne az iróniát....xdxd 
Reggel megint megkaptam, hogy horkolok...ehhhe...ez nem igaz!!! 


Amúgy mostanában tök sokat gondolkozok rólunk....annyira szeretem, még soha senki iránt nem éreztem így. Na jó, olyan volt, akit nagyon KEDVELTEM, de azokban mindig csalódtam is...talán féltem megszeretni az embereket...talán emiatt nem tudok olyan hamar felszabadulni egy kapcsolatban....félek a visszautasítástól, a csalódástól....DE Zolival ez nem így van...mondom, Vele minden más...Ő nem, olyan, mint a többi pasi...ő különleges...és az enyém...és szeretem.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése