2011. július 11., hétfő

Hétvége...

Pénteken átmentem Berénybe az én drágámhoz, vele töltöttem az egész hétvégét, és csak ma, hétfőn jöttem haza....sajnos pénteken csak 9 után értem oda, így nem mentünk sehová, bár őt hívták kocsmázni, de mivel nekem nem volt kedvem, ő is  maradt inkább otthon....<3 imádom.... szombaton délután csocsóverseny volt....én az elején nem voltam, mert lementem Katikáékhoz....de utána mentem és "néztem" az és szerelmemet!! xd... Nagyon ügyesek voltak....büszke vagyok rájuk...aztán este átmentünk Katához, Köröstarcsára házibuliba....11 után értünk át...ittunk, aztán felmentünk discoba...vagy kocsmába vagy nem tudom mi az....ott megismertem egy csomó új embert....nagyon jó arc mind....xd Háááát röviden és tömören, jó este volt....:) remélem hasoló lesz még bőven....xxd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése