2011. július 28., csütörtök

Ismersz???? Haha, nem hiszem!!!!

Te is azt gondolod, hogy ismersz... De tévedsz, semmit sem tudsz rólam, hiába is hiszed azt, hogy tisztában vagy vele, ki is vagyok én. Talán tudod a nevemet, születésnapomat, a kedvenc kajámat, könyvemet, zenéimet, találkoztunk már, esetleg mindennap összefutunk, beszélünk, viszont lehet, hogy semmit se tudsz. Könnyen megeshet. Sírtál már velem? Könnyektől fuldokló énemet próbáltad már felsegíteni a romokból? Nevettél már velem együtt, magamon, magunkon, másokon? Láttad már milyen vagyok, ha semmi sem érdekel, vagy mikor hajnali háromkor ébresztenek? Láttál már könyvet olvasni úgy, hogy semmi másra nem figyelek, és elfelejtem azt is, hogy ott vagy mellettem? Tomboltál már velem bármilyen buliban, tudod egyáltalán, hogy hogyan bulizok vagy, hogy milyen vagyok, ha iszok? Beszéltünk már át éjszakákat álmatlanul? Még mindig azt hiszed, hogy ismersz? Ha igen… akkor nagyot tévedsz. Csak pár ember van, aki így ismer engem....
(L) Brigitta (L)

1 megjegyzés:

  1. Hát igen... Sajnos minden rossz tulajdonságodat ismerem...
    (L) Alexandra

    VálaszTörlés