2011. december 28., szerda

Szeretlek édesem!!!!

Amikor veled vagyok,amikor ölellek,amikor megcsókollak,amikor érzem az illatodat,amikor fogod a kezem,minden probléma megszűnik körülöttem. Csak arra gondolok, hogy milyen jó veled...a pillanatra, amikor úgy csókolsz, mint még senki ezen a világon, amikor olyan szorosan magadhoz ölelsz,mintha sohasem szeretnél elengedni, úgy érzem én vagyok a világ legboldogabb embere. Semmivel nem foglalkozom, csak veled, csak a pillanatnak élek. Nem gondolok a rosszra, ami számíthat belőle, csak rád, egyfolytában....de ezt te is tudod, kedvesem!
 Engem nem zavar ha...ha este focit nézel a tv-ben, ha viccből oltogatsz, ha késel a megbeszélt helyről, ha elmész a barátaiddal bulizni, ha megijesztesz egy horror film alatt, ha kinevetsz mikor elrontok valamit, ha nem vagy romantikus, ha nem lelkizünk órákat, ha nem nevetsz minden viccemen... nekem mindegy, csak TE legyél VELEM. Szeretlek édesem. És köszönöm neked ezt a csodálatos karácsonyt!!!! 

Szeretlek és szükségem van rád! Szükségem van arra, hogy mellettem legyél, mindig. 
És ne haragudj rám, ha néha féltékeny vagyok, ha megbántalak, vagy ha jogtalanul veszekszem. 


SZERETLEK!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése