2010. április 26., hétfő

Helllóóóó

Jó régen írtam már...Most értem haza...reggel mek vissza...pénteken ballagás....:S..most meg bentmaradásom volt...
Ópusztaszeren voltunk....nem volt olyan rossz, főleg,hogy szinte egyedül voltak,aki még nem volt ott....tiszta jó....:D...mind1...Pénteken töri próbaérettségit írtunk..és tökre örültem,mert 4es lett...ami tök nagy szám,hisz bukásra álltam félévkor...boldog vagyok...:P...Vasárnap meg angolt írtunk,nah hát az nem lett olyan fényes....sőőőőt...nagyon nagyon szar lett....de a 2es megvan....hiába..nem megy az angol....:S:S:S Aztán Timivel 7végén megnéztünk vagy 10 Tuti Gimi részt....és annnyira szeretem azt a sorozatot!!!!
Jajjjj él is felejtettem....mikor ott sétáltunk Ópusztaszeren...bementünk egy édességboltba..mindenki vett egy csomó mindent...egyszer ránézek a cukorkámnak a papírjára és mit látok?......készült: ÚJKÍGYÓS!!!! Hááát szt hittem beszarok...Ópusztaszeren Kígyósi cukorka....mondjuk tudtam,hogy Betti tatája csinálja,de hogy ott is...tiszta jó...természeten kb 5 perc alatt megtudta az egész osztály...:P:P:P..
Nah mind1...szal tök jó volt....

puszikácskaaahhh

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése