2010. április 22., csütörtök

Szerelem?....mi a szarnak van....


Ajh....olyan...nemtom mi van velem....azt hiszem,szerelmes vagyok...de az a valaki nem tudja....én meg nem fogom elmondani neki...pedig olyan jól néz ki...de ő tuti,hogy nem gondol rám úgy....csak úgy,mint egy barátra....és ajhhh..de nah talán már mindenkivel megesett...de olyan rossz,mikor látom és csak nézhetem...de nem mondhatom el neki,hogy mit érzek...és ez annyira rossz..vagy ha ott ül mellettem és nem foghatom meg a kezét és ez annyira fáj....és tök sokszor talizunk és tök sokszor látom és beszélünk MSN-en és semmi,mert ő nem jön rá....de mind1...csak rossz....de nem baj..én szeretem...szeretem reménytelenül...:S "Volt, amikor úgy tűnt megtaláltam az igazit De ez az érzés az becsapott, és ez volt a hiba itt Hiszen nem tudsz mit csinálni, csak hallgatsz a szívedre Bízol az érzésben, és nem számít ki tette Nem számít ki rabolta el a szíved örökké A szemedben soha nem változik most már ördöggé Volt, amikor nem tudtam elmondani, mit érzek És a szívemből egy darabot ilyenkor kitéptek Mert ilyenkor egy darabja mindig ott maradt Így mostanra a szívem már sok részre szakadt És már csak akkor lehet megint újra egy darab Ha megtalálom az igazit, és velem marad És ha nem élnék magányosan, végre boldog lennék Ezért ha hiszitek, ha nem mindent megtennék Addig amíg élek, én ígérem, hogy kereslek Csak, hogy megmondhassam neked: Igen, szeretlek."

3 megjegyzés:

  1. jajj Szandi egyet értek veled..tom h milyen nehéz ellen állni..meg azt is h nagyon szar..de fel a fejjel..

    VálaszTörlés
  2. Hááát igen....:)..és igen...nagyon nagyon szar...

    VálaszTörlés
  3. cööööhh... te ilyet is tudsz vagy ez is csak kamu???

    VálaszTörlés