2010. április 21., szerda

Szeretem a buszokat...

Kicsit össze-vissza írok az időben....szal hétfőn reggel jöttem be a koliba...kimek hajnalba az 5.46-os buszhoz...ilyenkor úgy megy busz,hogy megy 1 5.40kor,de az később ér be,mint az 5.46os..szal én a 46-oshoz mentem ki...ott voltam már vagy 35kor...ott állok ott áll mellettem egy csávó...elkezdtünk beszélgetni..mondta,hogy ő is úgy van,mint én...oké...egyszer csak elmegy tök gyorsan 1 busz olyan 5.40kor..meg egy másik is amire semmi nem volt kiírva...hááát jó...mivel nem állt meg,így nem is nagyon foglalkoztunk vele...aztán jött a 41-es...de mivel mi nem azzal akartunk menni,nem is szálltunk fel rá...szal ott ment el mellettünk a busz...aztán már 50volt..és még mindig nem jött a busz...erre a gyerek felhívta a Volánt és kiderült hogy az a 2 busz ami elment az a miénk volt...de akk mi a f...ért nem állt meg?...a másik meg 1 mentesítő járat,de mire?...háát nem is volt rajta senki...hááát vazzeeee....mondom remek..szal csak a 6ossal tudtunk bejönni...szal én lekéstem a buszomat...mind1....jöttem a későbbivel...egyszercsak hallom,hogy az a hangosbemondós cucc...mondja hogy megy busz újkígyósra..és beakadt vagy nemtom,de csak ezt lehetett hallani: Újkígyósra...Újkígyósra...ÚJ....Újkígyósra...ÚJ...Új....Új...Új...Új...Újkígyósra...tiszta vicces volt....nah mind1...aztán SZERENCSÉRE...:P...még időben beértem és nem is késtem semmit...tiszta pro vok...

Pussssssszzzzza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése