2010. április 21., szerda

Teljes leégés...:):)

Tegnap elég rendesen beégtem.....Timivel átmentünk Csabára vásárolni...4 órán keresztül csak sétáltunk és sétáltunk....aztán vettünk 1 csomó mindent....Én vettem 1 Philiph Russel felsőt, 1 pink kockás gatyát, 1 pink Mickey egeres felsőt..jah és mégegy felsőt....tiszta jó...jah meg vettem hullámcsatokat...:P...aztán ettünk 1 Mc'freeze-t meg lesétáltunk a Stones-ba,hogy ott pizzázunk,de nem volt olyan pizza amit mi szerettünk volna vagy tök drága volt,szal visszasétáltunk a Centerbe...az úton elkezdtük magunkat fényképezgetni,mire a hátunk mögött valaki azt kiabálta,hogy CSÍÍÍÍÍÍÍZ.....hááát 2 pasi volt az...és az egyik az teljesen de télleg teljesen olyan volt mint Feri...paff..mondom...Timi azt is hitte,hogy ő az....nah mind1....aztán lehagytak minket,de folyton hátranéztek.....ok...végre elmentek....aztán mi is mentünk tovább...mikor beértünk a Cenerbe kiket láttunk meg elsőnek? nah kiket?...háááát őket....remek.....Háát mind1...nem is foglalkoztunk velük..nem zavart kicsit se hogy akárhova mentünk ők is arra jöttek..nem...aztán leültünk kajálni és leültek velünk szembe és nézték hogy hogy eszünk meg folyton integettek nekünk...aztán ezt játszottuk még kb 1 órán keresztül...aztán jött a buszunk és felszálltunk és ők is felszálltak,de Békésen az 1. megállóba le is szálltak...tuti nem odavalósiak....mind1...aztán mikor szálltunk fel hallom,hogy egy részeg tróger öreg csávó mondja Timinek,hogy jó a seggem..paff...mintha nem tudnám...aztán hátramentünk....erre az a hülye csávó is odajött és egész úton azt ecsetelgette Timinek,hogy kinyalná....meg hogy 2 órás lenne az előjáték...hááát tiszta jó....aztán elgurult az üdítőm...tiszta gáz volt...tök nagyot sikítottam és mindenki de télleg mindenki hátra nézett és mindenki rajtam röhögött...aztán Timim felvette nekem.....aztán késtünk a koliból...és hááát assszem ennyih...jah igen...10percet késtünk és a tanár benyögi,hogy jóestét!!! hááát az se normális....:D:D:D Nah mind1...

Pussszantássssshhhhh

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése