2010. április 11., vasárnap

Megtörtént az első szavazásom!!!!!!!!!!!!!!!!!Yeah!!!

Ma reggel tökre boldog voltam,mert mehettem szavazni...sokan nem értik miért vagy sokakat alapból a választás nem érdekel...nah mind1....én boldog vagyok,hogy mostmár az én véleményem is számít.....szal természetes,hogy elmegyek szavazni...:) Nah mind1...megkérdeztem mamámékat,hogy jönnek-e szavazni,de nem jöttek...aztán átmentem Imihez...ő nem szavaz,mert ment horgászni...aztán Kittihez mentem...ő szavaz,de csak 6körül,mert dolgozik...aztán mentem Danihoz, ő szavaz...de már volt...Háát már majdnem feladtam,mikor elmentem Krisztihez,aki eljött szavazni velem...:)......yeah.....Aki ismer mindenki tudja,hogy a FIDESZre szavaztam....és nem is tagadom..szerintem tuti az nyer...nah mind1...
Pusszantásssshhhhh

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése