2010. április 12., hétfő

Újra a koliban....

Tegnap este visszajöttem a koliba....hááát semmi kedvem nem volt...de nah...muszály...Most is órám van...Föci vagy angol nem tom pontosan..nah mind1...aztán mek kajálni...tök éhes vok,de biztos,hogy megint valami qva szar lesz az ebéd....

Brigivel már megint össze vunk veszve... annyira szánalmas már,amit csinál...mind1...azt hiszem ő törte fel az msnemet meg mindent,mert tudta a jelszavamat...hááát nah...
Aztán reggel leadtam még Annának az AVON megrendelésemet...háát nem lett valami sok..szal lehet,hogy nem kapom meg a csomagot,amit megkaohatnék....de ha Brigi megkapja, mert ő is AVONozik és én nem,akkor biztosan kiverem...a HISZTIT....xdxd....de télleg...attól,hogy én nem nyalom be tövig magam az embereknél,attól az nekem is jár....nah mind1...most mek...

Pusszantásh....

2 megjegyzés:

  1. Te is tudod, hogy tuti, h nem teszi Anna pont az enyémhez a tied, úgysm jön össze nekem, nem értem miért gondolod ezt... A feltöréssel kapcs. meg már írtam komit. Még1x gondolj azt amit akarsz.
    Brigi

    VálaszTörlés
  2. ...Öhm mikor ezt írtam még mást gondoltam...most megint mást gondolok...am azt nem írtam,hogy az enyémet a Tiédhez csatolja...nah mind1....am meg mostmár télleg nem érdekel az MSN akárki is csinálta...:S:S:S...nah mind1....Am meg te is tod...áhh nah mid1...majd inkább a szobában...:)
    Pusza

    VálaszTörlés