2010. június 21., hétfő

Tegnap és ma....:P

Tegnap tök szar idő volt...ráadásul egyedül voltam itthon,mert mamámék elmentek Ruzsára és csak este 10kor értek haza....én meg tökre parázok egyedül..meg a vihartól...meg a sötétben...:)...nah mind1....de nem voltam egyedül,mert délután Matyi felhívott,hogy nem-e lenne kedvem átmenni filmezni...hááát átmentem...a Grizly parkot néztük meg...aminek semmi értelme nem volt,mint az kiderült az utolsó 2percben...de azért elment...cuki vérfolydogálós, sikítozós, hirtelenijesztős, medvés és sötéterdőbenjárkálós volt...:D...mind1....aztán mire hazaértem..már jöttek is mamámék...szal tök jó volt....

Ma délelőtt bementünk Matyival Csabára,munkát nézni...tuti nem lesz...de megpróbáltuk....Voltunk a Melódiáknál,ami elköltözött...és qva messze van a pályaudvartól...legalább 40percre....fasza...oda 100% hogy teljesen feleslegesen mentünk,mert max címerezni lehet,de azt én nem csinálom....aztán átmentünk a Minddiákhoz,ahol az egyik tök jó ismerősünk volt...és mondtam hogy én a dinnyébe szeretnék menni...és azt mondta,hogy ha az meindul,akk nekem szól...szal remélem hamar beindul...bár fogalmam sincs hogy mikor kezdik szedni a dinnyét....mind1...aztán voltunk a mekibe....ahol beindultak a nyári akciók...pl ha 5percnél többet kell várnod kapsz 1 ingyen fagyit....és egész nyáron csak 100 Ft lesz a McFreeze....tök fasz...nem? Mind1...Tök jó volt.....bár a végén elkezdett esni az eső..és a szépen kivasalt hajacskám elkezdett göndörödni....nem baj....
Nah most asszem ennyit...

puszónyuszó...legyetek rosszak...és álmodjatok velem...:P

2 megjegyzés: