2010. június 18., péntek

ÚÚÚÚÚÚTÁLOM AZ ESŐT ÉS A VIHART....ÉS A SÖTÉTET.....

Utálom.....utálom...utálom.. Ma megbeszéltük Lacival,hogy talizunk,de tök nagy vihar volt...és írtam neki,hogy ma mégse... és már biztos hogy tiszta hülyének tart... múltkor se tudtunk talizni miattam...mind1... Úgy szeretnék vele holnap már tényleg beszélgetni...:).....és sztem tök jó volt vele anno..és jó lenne ha megint a régi lenne minden.... én örülnék neki....

Kibékültem ma bnőmmel...vagyis asszem....szal tök jóóó.....és bocsánatot kértem...én...nah ez se semmi....:p....de megérte....:).....Kriszti,ha olvasod...cejetlek.....

Ma megismertem egy fiút msn-en.....és nagyon örülök neki...tök jó fej...és attól,hogy fiatalabb nálam sok olyan dolgot mondott,ami tök elgondolkoztató...és olyanokat is,ami meg tök szomorú.... Nagyon sok mindenki felnézhet rá... És remélem,hogy teljesülni fognak az álmai....mert megérdemli...:)

Most megyek,mert dörög az egecske....
Puszónyuszó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése