2010. július 30., péntek

Cinema time!!!

Ma bementünk Csabára Tomi, István, Móni, Anett és én mozizni, jah meg Bexi, de ő nem nézte a filmet...amíg nem kezdődött a film..tök jól elvoltunk...xdxd... az Az utolsó léghajlítót néztük...szerintem tök jó volt...bár jó lett volna ha mindet leadják, mert most nemtom mi lesz a vége...szal tök kíváncsi vok...és azt is meg kell majd néznem..xdxd A film után elmentünk a mekibe...vettem fagyit...aztán átmentünk a Speedbe..kajáltunk...xsxsxs...jajjj meg találtunk egy édes kuttymuttyot az úton..meg egy másikat,amelyiket Denisznek hívtak...xdxd...Aztán sétáltunk...sétáltunk...majd lementünk a Tescoba...majd go a pályaudvar... Mikor elindultunk Anettnak nagyon kellett pisilnie...xdxd Mikor épp egy tök üres...lakatlan...dzsumbujos részhez értünk...bement,hogy a "természet lágy ölében végezze el a dolgát"...xdxdxd....ott guggol...egyszer jön 2 biciklis...ésésésés...befordul arra az ösvényre,ahol Anett volt...mert én olyan kedves vagyok...odakiabáltam neki,hogy vigyázzon..így nem látták meg...tiszta vicces volt...de főleg az,hogy oda még nappal se jár be senki..nemhogy este 10kor...és ráadásul 2 is...xdxd...szegény Anett....xdxd...aztán nagy nehezen kiértünk a pu.-ra...a buszon mindenki hülyének nézett minket..és mindenki rajtunk röhögött....xdxd..nem baj...van ilyen....xdxd...

Nah,de most megyek, mert reggel korán kelek, mert megyünk Kunszentmiklósra...és még előtte ki kell vasalnom a hajam...meg feltölteni a telómat...

Szal jóéjt éjjjdesdrágaolvasóim...xdxd

Puszónyuszóóóóó.... (L)(L)(L)(L)

1 megjegyzés: