2010. július 30., péntek

Ez...deszomorúúú.....*.*

Girl: Szijja

Boy: Hiányoztál ma suliból.Hol voltál?

Girl: Bocsi.El kellett mennem dokihoz.
Boy: Oh..miért?
Girl: Nincs semmi..csak egy rutin vizsgálat.
Boy: Ok.
Girl: Elvesztettünk valamit?
Boy: Nem.Csak valami jegyzetet.
Girl: Ok.
Boy: Yeah.
Girl: Van egy kérdésem..
Boy: Mond!
Girl: Mennyire szeretsz??
Boy: Tudod hogy szeretlek, szivem!
Girl: Yeah.
Boy: Miért?Történt valami?
Girl: Nem.Nem történt semmi.
Boy: Oké.
Girl: Mennyire érdekellek?
Boy: Akár meg is halnék érted.
Girl: Télleg?
Boy: Igen szerelmem.De történt valami?
Girl: Nem.Jól vagyok.
Boy: Oké.Remélem.
Girl: Télleg meghalnál értem?
Boy: Meg is lőnném magam érted.
Girl: Télleg?
Boy: Igen szivem.Na..történt valami?
Girl: JÓL VAGYOK!!!!!!
Girl: Mennem kell.Holnap találkozunk.
Boy: Oké.Szija.Szeretlek!
Girl: Szeretlek!

^^Következő nap suliban...

Boy: Nem láttad ma a barátnőmet?
Mate: Nem.
Boy: Oh..
Mate: De tegnap volt itt.Nem?
Boy: Igen.Tudom.
Mate: Na és még mizu?
Boy: Megyek órára.
Mate: Később találkozunk.

^^Azon az este:
~ring~
~ring~

Girl:Alo?
Boy: Miért nem voltál ma suliba?
Girl: Picit rosszul éreztem magam.
Boy: Most jól vagy?
Girl: Mennem kell...anya beszélni akar telefonon.
Boy: Megvárom.
Girl: Sokáig fog tartani..inkább visszahívlak később.
Boy: Oké.Szeretlek!
Girl: Én úgy érzem szakítanunk kell.
Boy: MI????? MIÉRT????
Girl: Szeretlek!
~clik~(lerakja a telefont)

A lány 3 hétig nem megy suliba és a telefont sem veszi fel.

Boy: Sya.Mizu?
Mate: Semmi.Beszéltél még a volt barátnőddel?
Boy: Nem.
Mate: Tehát akkor nem tudsz róla.
Boy: Miről nem tudok??
Mate: Azt hiszem elkéne mondanom, hogy mi történt.
Boy: Haver...mi történt?
Mate: Hívd ezt a számot : 433-555-3468

A fiú órák után fölhívja ezt a számot.

~ring~
~ring~

Voice: Jó napot.Ez itt a korház.
Boy: Tessék?Rossz a szám.A barátnőmet keresem.
Voice: Mi a neve?

A fiú leadja az adatokat.

Voice: Igen.Ő az egyik betegünk.
Boy: Mi a franc? Mi történt?
Voice: Az ő szobája a 466-os.
Boy: De mi történt?
Voice: Inkább jöjjön be a kórházba.
Boy: VÁRJ!!! NEE!!!!
*dial tone*

A fiú bemegy a kórházba.466-os szoba..a lány ágyhozkötve..
Boy: Jól vagy?
Girl:....
Boy: Szerelmem, kérlek mondj valamit.
Girl: Én....
Boy: Igen??
Girl: Rákos vagyok.Csak a gépek tartanak életben.Ma este lekapcsolják a gépeket.
Boy: Mi a franc?Miért?Miért nem mondtál semmit?
Girl: Nem akartam hogy szenvedj.
Boy: De én szeretlek...(sír)
Girl: Én is szeretlek.Ne légy szomorú.Én mindig ott leszek melletted.
Nurse: A látógatási idő lejárt.

A fiú elmegy, a lányt lekapcsolják a gépekről..és meghal.

^^Következő nap:

Megtalálták a fiút meglőve és mellette egy papír....

A papíron:
Meglőttem magam érted.♥ =(=(=(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése