2010. augusztus 6., péntek

Itthon....

Pár órája itthon vagyok...mióta nem írtam rengeteg dolog történt velem....

Először is múlthét pénteken voltam Kunszentmiklóson Dávidéknál... tök jóó...még soha nem voltam ott... de tök fárasztó... 3óra az út...:S Ott Dávid elvitt motorozni....wááááááááhh nagyon állat volt...sőőőt még választhattam is, hogy melyikkel szeretnék menni.... cooolll.....xdxd... meg legalább taliztam Istivel meg Olival és Marikával... jó régen láttam őket...:S...

Szombat este 11kor kitaláltam, hogy vasárnap felmek Miskolcra....xdxd...Nem vagyok normális...xdxd szal vasárnap reggel mentem volna, de szokásomhoz híven elaludtam...:S...aztán lekéstem a déli buszt..de bevittek kocsival...így röpke 6 óra alatt már ott is voltam Timiéknél...:):)) Anna, Viktor, Kristóf...annyira szeretem őket....:)))

Hétfőn felmentünk Níregyházára a vadasparkba...állat volt...xd...volt fóka show, cápa show meg jegesmedve látványetetés...:):) meg egy csomó cukker állatka...majd lesznek képek is ha erőt veszek magamon és felteszem őket....xdxd

Kedden voltunk a Mályi-tónál fürdeni... tök jó volt...csak qva mély...csak egyszer fulladtam meg majdnem...am meg tiszta profin úszok...

Szerda shopping...shopping...shopping...és délután DVTK-DVSC meccs....nyert a DVTK 3-0-ra...xdxd

Csütörtök shopping..

Ma meg jöttünk haza...hajnali 5kor kelltünk...:S:S:S

De most megyek, mert nem nagyon érek rá...:S:S:S...

(L)(L)(L)(L)(L)(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése